Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gps | użytkownik

imię i nazwiskoIwona adresKraków zarejestrowany22.08.2008 @08:51:15 ostatnio na stronie23.08.2016 @10:35:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty142 komentarze859 posty na forum0

komputer / sprzęt
canon 600D, canon 60mm 2.8, canon 15-85

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~drugastronakrakowa    03.08.2011 @00:12:03
Witam!

Bardzo podobają nam się Twoje zdjęcia, dlatego zawiesiliśmy kilka na naszym wallu na facebooku. Oczywiście z oznaczeniem autorstwa i linkiem do Twojej galerii na digarcie. Jeśli masz coś przeciwko, to przepraszamy - daj tylko jakiś znak, a zostaną one niezwłocznie usunięte.
Prosimy o odpowiedź zwrotną.

Pozdrawiam -
w imieniu
http://www.facebook.com/pages/Druga-Strona-Krakowa/196320963720841
~Morbus    03.07.2011 @20:13:30
Pozdrawiam z Niska i czekam na kolejne prace..
_______
SKYDIVE i wiesz ze zyjesz..
~Morbus    03.07.2011 @20:13:30
Pozdrawiam z Niska i czekam na kolejne prace..
_______
SKYDIVE i wiesz ze zyjesz..
~jednaczu    25.07.2010 @21:34:09
ależ dziękuję
ostatnio edytowane: 2010-07-25 21:34:26
~jednaczu    19.07.2010 @22:27:36
świetna galeria .. pozwól że poobserwuję :D
~Pati1995    29.06.2010 @23:12:03
dziękuje
_______
Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest
~gosza1406    22.06.2010 @16:34:18
dziękuję
_______
'' bo ogólnie rzecz biorąc.. to szału nie ma.. wiadomo ''
~vinylsmeels    23.05.2010 @22:18:06
juz sie rozmyslilem ze sprzedaza
_______
Wszystko dla domu: http://www.homeessence.pl Homeessence

Moje portfolio: http://vinylsmeels.carbonmade.com click!
~mumineek    05.05.2010 @17:35:45
dziękuję
~mumineek    05.05.2010 @17:35:45
dziękuję
~ruti    27.04.2010 @08:14:32
w czasie naswietlania powinno przejechac wiecej aut jak na krakow ;p = wiecej sladow swiatel samochodowych, tyle to jezdzi po obwodnicy ;p

a i z tego co widze po danych exif to zdjecie powinno wyjsc troche inaczej bo przeslona wynosi 9 a czas 8, swiatla lamp powinny bardziej robic z siebie takie gwiazdki

zerknij do mojej galerii mam 2 zdjecia takie z podobnym exifem czas 15 przeslona 8
lampy wygladaja calkiem inaczej i chyba jednak lepiej ;p

jejku jeszcze nigdy sie tak nierozpisalem
ostatnio edytowane: 2010-04-27 08:20:06
_______
Zapraszam do siebie
~kashee    26.04.2010 @21:57:23
proszę bardzo i dziękuję
_______
zapraszam do mojej galerii
~kashee    26.04.2010 @21:52:48
jeśli chodzi o efekt bokehu, to jest to odbijanie się światła od wody, bo tłem była właśnie woda w oczku wodnym
_______
zapraszam do mojej galerii
~paweld88    22.04.2010 @23:46:37
tak oglądam Twoje dzieła i nie moge sie napatrzeć... normalnie masakra masz takie oko i talent o jakim ja moge pomarzyć... chylę czoła
~abiotic    22.04.2010 @22:49:36
ciekawe, musze spróbować.. bo już od dawno chciałam zrobić coś podobnego, lecz nie potrafiłam się za to zabrac, w takim razie b. dziękuje
_______
chciałabym mieć taki charakter, że jeśli ktoś mi przyśle kiedyś gówno końskie w paczce, nie krzyknąć z odrazy, tylko się ucieszyć, że konik tu był.
~Pogro    21.04.2010 @23:44:33
ano masz, nawet lepsze, super! pozdrawiam
_______
Zapraszam do siebie!
~Milesia    07.04.2010 @15:36:09
Dziękuję
~integra66    27.03.2010 @11:56:46
Dziękuje za odwiedzinki pozdrawiam .
~Jamie    27.03.2010 @11:16:28
A prosze bardzo, to tylko szczera prawda tym bardziej patrząc na wiek, jesteś baardzo młodą osobą, która szybko osiągnęła wysoki poziom
_______
"Nie pragnij być lepszym od innych, najpierw bądź samym sobą".
http://www.mauaphotography.wordpress.com/ moje portfolio www. Zapraszam!
~MultiMath    26.03.2010 @17:07:29
Dzięki ) Twoje fotki też są fajne.
!AndrzejO    13.02.2010 @23:46:18
~ruti    27.01.2010 @19:20:11
wiem wiem sam myslalem nad raynoxem dcr 250
_______
Zapraszam do siebie
~batonzbenzyna    27.01.2010 @19:15:13
hehe troche go zakonserwuje:D
_______
Tak tak byłem tu...
~Tomek015    24.01.2010 @15:02:55
Ładna galeria miłego popołudnia...
_______
zapraszam do mnie
~marmaladeskies    24.01.2010 @14:55:30
haha, dobra definicja;D
_______
zwycięstwo to bardzo smutna historia.
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt